Al mijn wachtwoorden en inlognamen worden steeds gewist. Ik heb cookies verwijderen niet aangevinkt. Hoe komt dit en wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.8K
Ritsuka
12 jaar geleden
Welke browser?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internet Explorer en gisteren heb ik een keer Google Chrome gebruikt.

Het beste antwoord

Ga in Internet Explorer even naar Extra > Internetopties en klik op het tabblad Algemeen. Hier moet het vinkje weghalen voor de zin "Browsegeschiedenis verwijderen bij afsluiten" (zie afbeelding 1). Ook bij het tabblad Geavanceerd haal je, onder beveiliging, het vinkje weg vóór "Browsegeschiedenis verwijderen bij afsluiten" (afbeelding 2). Daarmee zou het probleem opgelost moeten zijn, tenzij je b.v. CCleaner gebruikt om je computer op te schonen. Dat programma verwijdert ook de wachtwoorden.

Misschien een handige tip: met het (gratis) programma Last Pass kun je de inlognamen en wachtwoorden opslaan van alle websites die je bezoekt. Het programma onthoudt die gegevens voor je en zal ze automatisch invullen zodra je op een site komt. Je vindt het hier: http://lastpass.com/
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Mogelijk doordat je hebt geselecteerd in je browser dat die browser nooit een wachtwoord o.i.d. mag onthouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan ik dat dan veranderen?
stap over op Firefox de beste browser
Bronnen: