Hoe verwijder ik "MIRAR"?

Op de een andere manier is dit terecht gekomen in Internet Explorer

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Da's nogal een karweitje.
Maar wel doen, het is vervelende spyware.
Zie (Engelse) gebruiksaanwijzing om er vanaf te komen:
AWM
14 jaar geleden
Probeer de bron eens, zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens systeem herstel te doen. Kies dan voor 2/3 dagen terug. Daarna start computer vanzelf opnieuw. En dan moet die weg zijn. Deze methode gebruik ik ook altijd als ik ergens niet uit komt.
Succes.!
M.v.g
Spencer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben niet bekend met het probleem, maar ik kwam op de eerste bron uit via Google. Verder kan je Malwarebytes proberen (tweede bron).