Voor en nadelen Blogger en Wordpress?

Ik wil graag een lifestyle/personal/beauty blog maken. Ik heb al meerdere keren met Blogger gewerkt en daar is gewoon alles gratis. Je kunt de lay-outs zelf bewerken en alles veranderen. Een tijd geleden heb ik ook met Wordpress gewerkt. Als je daar iets wilt veranderen aan de Lay-out moet je betalen. Dat wil ik (nog) niet. Ik wil eerst een tijd het bloggen volhouden, voor ik er iets voor ga betalen! Is het nog steeds zo dat je voor Wordpress moet betalen om lay-outs te kunnen veranderen en etc.

Ik zou graag de voor en nadelen van Blogger en Wordpress willen weten, zodat ik kan beslissen welke ik neem! :-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik zou altijd voor Wordpress gaan. Dit is onafhankelijk en heeft als voordeel dat er een heel grote gemeenschap van ontwikkelaars mee bezig is. Wordress is veel mogelijkheden en veel vrijheid.

Er zijn ook heel veel gratis thema's. Zoek maar een op 'free wordpress theme'.

Succes.