is spaargigant vertrouwbaar?

ik heb hier nu een website waar je online kan sparen (www.spaargigant.nl) maar is deze site vertrouwbaar en heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ziet er wel erg amateuristisch uit, geen waarborgmerk, ik zou er niet mee in zee gaan. De enige die er wat aan verdient zijn zij:

http://www.macosx.nl/community/topic/nieuwe-spaarsite
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een gewoon klantenwin bestand. Mailtjes lezen, andere slachtoffers zoeken. En je kunt zelfs betalen om proefabonnementen af te sluiten. Dus let goed op wat je doet. Je kunt punten sparen, maar je zult er veel moeten hebben om echt iets te krijgen denk ik. Er zijn nog niet veel spaarders, dus het bestaat nog niet zo lang.
Tip: als je mee gaat doen, maak er en apart hotmail of andere mailadres voor aan zodat je niet doodgegooid wordt met spam op je normale adres
12 jaar geleden
Het lijkt me een manier om spam te slijten. Er wordt ook nergens vermeld hoe snel je die punten kunt sparen en hoeveel je er nodig hebt voor zo'n geschenk.
Ik denk wel, dat je binnen de kortste keren een volle mailbox hebt.
Ik zou zeggen: NIET DOEN!