Is er een Firefox-extensie die registreert hoeveel tijd je op welke website doorbrengt?

Ik zou wel eens willen weten hoeveel tijd ik doorbreng op bepaalde websites (deze bijvoorbeeld) en ben daarom op zoek naar een Firefox-extensie die dat automatisch voor me bijhoudt.

Het hoeft bijna niks te kunnen, alleen maar registreren hoeveel tijd ik *actief* op een website doorbreng. Hij moet de tijd dat ik een website open heb op een inactief tabblad dus niet registreren.

Ik zoek geen andere tooltjes, want dan moet ik die weer handmatig opstarten en dat wordt weer vergeten, etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Interessante vraag, ik ga hem volgen.
(ik vermoed echter dat dat niet bestaat, vooral het deel van het tabblad open, maar niet actief lijkt me moeilijk meetbaar)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is prima meetbaar hoor. Daar zijn plugin APIs voor. Ik kan me niet voorstellen dat Firefox daarvoor geen API beschikbaar heeft, want het wisselen van tabbladen is wel iets essentieels tegenwoordig. Ik dacht me ook te herinneren dat ik al eens zoiets heb gezien, ik kan 't alleen nergens terugvinden.

Het beste antwoord

Die tools bestaan wel, maar het loopt met al die addons vaak een beetje achter op de laatste versie van Firefox.

https://addons.mozilla.org/af/firefox/addon/meetimer/
Maar dat staat in schitterend Zuidafrikaans "Nie beskikbaar vir Firefox 8.0 nie"
Toch staat er wel een vrij recent bericht van de maker, (september 2011) dus kan het zinnig zijn, om die site eens in de gaten te houden. Wie weet komt hij binnenkort met een versie die wèl beskikbaar vir 8.0 is.

Hier is er nog een, met hetzelfde probleem:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/pageaddict/
Ook niet voor 8.0
Misschien die site ook even volgen, de komende weken?

Overigens denk ik dat er wel een tussenoplossing is. Bij mij staat in Firefox, links bovenin een tab "meest bezocht". Dat zal niet nauwkeurig aangeven wat jij wilt, (op Google zul je steeds kort verblijven, en op Goeievraag.nl wat langer) maar het geeft best een aardige indicatie.

Voor een meer precieze weergave zou je eens naar geschiedenis kunnen gaan. Je kunt daar b.v. voor "afgelopen week" kiezen, en zorg er dan voor dat de tab "aantal keren bezocht" is ingeschakeld. Dat geeft nog veel meer informatie, en je kunt dat netjes sorteren door "aantal keren"aan te klikken.

Tenslotte: als je een beetje kunt programmeren, zou je aan de hand van die geschiedenis prima een programmaatje kunnen schrijven, dat op de achtergrond bijhoudt, hoelang je op sites rondhangt. Want alle exacte tijden, waarop je een website bezoekt worden vastgelegd, en dan wordt het een kwestie van rekenen, hoe lang je ergens bent geweest. Die geschiedenis is te importeren, en dus goed te lezen voor een computerprogramma.

Geen direct antwoord op je vraag, maar mogelijk helpt je dit iets verder? Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meest bezocht? Heb ik niet. Zit dat in de bladwijzerwerkbalk normaliter? Heb ik alles uit geflikkerd :P Denk eerlijk gezegd dat het mij niet gaat vertellen wat ik wil weten. Ik wil het nl. wel een stuk nauwkeuriger weten dan alleen hoe vaak ik iets bezoek. Ik wil echt weten hoeveel tijd ik besteed en het aantal bezoekjes zegt nog niet zoveel. Ook dat laatste wat je noemt is geen oplossing voor mij, helaas. Programmeren kan ik wel (heb ervoor gestudeerd immers), maar wat jij voorstelt geeft mij ook niet waar ik naar op zoek ben. Als ik doe wat jij zegt, dan krijg ik de totale duur dat een site open heeft gestaan en dat wil ik dus net niet. Toch bedankt voor het meedenken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan :-) Het interesseert mij ook wel, en daarom heb ik wat zitten zoeken. Hier een plaatje van mijn "meest bezocht"
http://www.imagebam.com/image/0146d5160409830 Je kunt het instellen in "bladwijzers" tussen Geschiedenis en Opties in, helemaal bovenin je scherm. Als je daar optie 4 aanklikt "bladwijzerwerkbalk", dan kun je die "meest bezocht" aan- of uitvinken. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wacht op een update van de genoemde extensies, daar de extensie van het andere antwoord met mijn gegevens aan de haal wil.

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat in de Bron wel staat wat je zoekt.

What exactly does RescueTime DO?
RescueTime sits in the background and measures which site is in focus and for how long. It automatically stops measuring if your mouse and keyboard aren’t used for 2 minutes or more.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm ik was enthousiast, tot ik zag dat je een account moet openen om je tijd te kunnen registreren. Ik heb geen zin om mijn browsegewoonten aan een bedrijf te geven. Ik kijk er nog wel even verder naar wanneer ik meer tijd heb. Mocht het geheel onschuldig zijn, dan zal ik 'm zeker proberen.