Als je mail als ongewenst markeert bij hotmail, gaan de volgende mails dan naar het spamfilter?

Ik bedoel dus, krijg je de komende mails van die afzender weer in je inbox of in je ongewenst?
En kan je mails automatisch naar een map laten gaan (bijvoorbeeld, mails van marktplaats(geen reclame) gaan automatisch naar een map marktplaats?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Ja als je mails van een bepaalde afzender niet in je inbox wilt hebben, als ongewenst markeren. Het selecteren van een map kan je ook doen door een map aan te maken, en dan aanmerken als verzend naar die map.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan in MSN Hotmail ook aangeven in Opties dat alle mails die niet van je contactpersonen komen in de map ongewenst gaan. Wel nakijken of er geen goede mail in komt.