Hoe kan ik mijn naam veranderen op facebook?

Ik heb een naam waarmee ik zichtbaar ben, maar nu kan ik bij profiel alles veranderen behalve die naam, hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4K

Antwoorden (1)

Als je op Facebook bent klik je rechts boven op een balkje waarop staat: Startpagina, dan ga je naar accountinstellingen, dan naar algemeen en dan krijg je een kopje waar je je naam kan veranderen. (Daar kan je je voornaam en achternaam invullen en de naam hoe je hem wilt weergeven)

Toegevoegd na 52 seconden:
Je hebt daar trouwens ook een kopje met Alternatieve naam waar je de naam in kan vullen zoals je hem wilt weergeven op je profiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanvulling: denk er wrl goed over na want je kan niet onbeperkt veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je alternatieve naam is niet de naam die wordt weergegeven op je profiel, maar dient om beter vindbaar te zijn voor anderen (bijv. je meisjesnaam, of je vroegere bijnaam).