Hoe kan ik op Facebook een andere familierelatie kiezen, dan die in het rijtje staan? bijv. schoonzus of zwager

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat kan niet. Facebook heeft vaste familie rollen die overigens vrij ver gaan (denk aan neef/nicht als kind van je oom/tante maar ook als kind van je broer/zus) en daar zul je het helaas mee moeten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ik zou schoonzus en zwager ook wel handig vinden en die staan echt niet ver van je af!