hoe kan een link naar diverse artikelen verwijzen?

Ik plaatste gisteren een "Status" op facebook, gekoppeld aan hyves. In de status had ik een link geplaatst over een ongeluk. Uit de eerste reactie op FB merkte ik dat de link niet goed was. Hij leek te verwijzen naar een artikel over stikkende vissen. Daarna klikte ik op dezelfde link en kwam uit bij een artikel over een brand.
Op hyves heb ik de link ook aangeklikt, daar kwam ik weel bij het juiste artikel uit.

Iemand enig idee waar dit in zou kunnen zitten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

de link is niet helemaal juist.
dit kan liggen aan de connectie tussen facebook aan hyves, of aan de website van het artikel.

vergelijk de links even, niet de naam, maar zodra je erop heb geklikt. is de url het zelfde. zoja ligt het aan de website zelfs. zo nee, dan zit daar de fout.

het gemakkelijkste is om de link even te verwijderen, update, en dan nog een keer de link erin te zetten. hopen dat ie het wel doet.