Hoe registreer je je bij Adsense wanneer je te jong bent?

Ik ben door Youtube gemaild om inkomsten te genereren met mijn Youtube kanaal.
Toen ik mij aangemeld had op Adsense kreeg ik een mail terug dat ik te jong was. (17 ipv 18).. Mijn ouders konden wel verantwoordelijk worden gesteld van de site. Dus dat probeerde ik met mijn vaders google account, maar er stond: u bent ingelogd met uw google account maar dit is geen geldige adsense account..
Hoe moet ik dit doen! Ik weet dat het zou kunnen omdat ik zie dat er ook meisjes van 12 inkomsten van Youtube verdienen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa, ik stond ook verbaasd te kijken! Maar het is toch echt zo.. :$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat niet nep dan? Want het lijkt me sterk dat jij geld ermee kan verdienen als je maar 1 video heb geüpload.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mail kwam echt van Youtube af, dus ik ga er van uit dat het een betrouwbare en een echte mail is. Ook moest ik me dus aanmelden op adsense en dat is wel een betrouwbare site iig.

Antwoorden (1)

Hoe?

Als privépersoon: niet, want je bent te jong.

Via een omweg: bedrijf starten en als bedrijf registreren.

Of gewoon nog even wachten tot je 18 bent. Geloof me, Adsense is de moeite waard, maar als je ook maar een ding verkeerd doet dan ben je het haasje en laten ze je nooit meer toe, dus ga niet frauderen, daar hou je je internet-leven lang spijt van.

Daarnaast is het in de reacties al gezegd: het is erg vreemd dat je een uitnodiging krijgt van youtube, Dat moet wel een heel goed filmpje zijn willen ze je daarvoor mailen.

Ik denk namelijk dat er iets anders aan de hand is: je kunt via adsense als gebruiker ook andere gebruikers aandragen waarvoor je betaald krijgt, het zou mij niets verbazen als iemand jou via Youtube een bericht heeft gestuurd met de uitnodiging om adsense te gaan gebruiken voor je video's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook eens zo'n mailtje gehad. Die worden automatisch verzonden als je aan bepaalde (onbekende) eisen voldoet. Ik kreeg ze toen ik met ALLE video's boven de 40.000 views zat, maar weet niet of er nog andere eisen aan zijn, zoals aantal abonnees, likes etc.