Hoe kan ik een embed code op youtube zetten?

Dan moet je hem eerst opslaan en hoe doe je dat?
Het op youtube zetten gaat me eigenlijk ook alleen maar om dat ik hem er daarna weer af kan halen met youtube converter. Ik wil namelijk een liedje bewerken met movie maker.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik weet dat je bij youtube er zelf zo'n code bijkrijg maar ik heb een site waarop je alleen die code hebt. Maar hoe sla je die dan op?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik zal het anders uitleggen:
Ik heb op de site kvk.karaoke.vara.nl een liedje gezongen, nu staat daar Embed dit filmpje. Dan krijg je die lange code, nu wil ik dat geluidsbestandje opslaan op de pc, zodat ik hem kan branden naar een cd toe. Maar hoe sla ik dat nu op ? Ik had zelf op bedacht om het op youtube te zetten en met de converter er weer af te halen, maar je kan alleen opgeslagen video's er op zetten. Ik wil hem dus opslaan bij bijv. 'mijn bestanden'.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik volg je niet. Een embed code is toch dat je hem op bv. een forums of site kan plaatsen? En als je hem al op je PC hebt staan, hoezo wil je hem dan eerst op YT zetten en er daarna weer afhalen?

Antwoorden (2)

Als je een filmpje op YouTube plaatst, wordt daar automatisch de embed code bij gezet. Daar hoef je zelf niks voor te doen en je kunt 'm zo kopiëren.
Een 'Embed code' is een stukje HTML-code die je op je website kunt plaatsen en maakt het mogelijk om middels een link vanaf je site een video van een andere site zoals YouTube te bekijken.
Waar de code staat bij YouTube, zie je op de volgende link:
http://www.bordwerk.nl/showPage.php?id=14

Toegevoegd na 1 uur:
Na je toevoeging, voeg ik dan ook nog maar wat toe:
Je moet de video gewoon downloaden naar je pc en daar zijn diverse programma's voor, o.a.:
http://www.savetube.com/
http://www.zamzar.com/
Als dit ook niet de bedoeling is, weet ik het ook niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus waar het je om gaat is om het geluid dat op een videofilmpje op het internet staat.

Je kunt het beste het geluid capturen. Om eerst het filmpje (streaming video) te capturen, lokaal op te slaan en dan het geluid eruit te halen is vrij omslachtig.

Je oplossing om eerst het filmpje (streaming) te capturen, lokaal op je pc op te slaan, te uploaden naar youtube 9die het vervolgens weer streamt, te capturen met andere tools en lokaal op te slaan en dán het geluid eruit te halen is nóg omslachtiger.

Zie bijgaande links met wat oplossingen. Ik geef Camstudio de meeste kans.