Is er een site waar je vragen kan stellen aan een gerichte doelgroep, bv jongens?

Ik vind het heel irritant dat als ik een vraag stel, zoals: 'Vallen jongens (over het algemeen) op meisjes die heel erg achter ze aan zitten, of op meisjes die dat totaal niet doen?',
zonder pardon door GV verwijderd wordt.

Aangezien ik best veel van dat soort vragen heb (niet alleen aan jongens overigens), vroeg ik me af of er niet een site is waar je die vragen gewoon kunt stellen, zonder dat ze verwijderd worden?

Hoor het graag!
(en als je een antwoord heb op mijn voorbeeldvraag, stuur me dan een privé berichtje :), want anders wordt deze vraag verwijderd)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.3K

Antwoorden (2)

Goeievraag is een kennisplatform voor mensen van zestien jaar en ouder. Er zijn genoeg forums (zie bijvoorbeeld de bron hieronder) op het internet waar je kan praten over bijvoorbeeld de vraag die je zelf als voorbeeld geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar mijn doelgroep zijn niet echt leerlingen, meer mensen van rond de 20
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zijn uiteraard ook diverse forums voor. Kijk bijvoorbeeld eens op het forum van Viva.
Jazeker, forum.scholieren.com! Daar zitten genoeg mensen die je met dat soort dingen kunnen helpen, en ik (ik zit er zelf ook op) zie genoeg van dat soort topics voorbijkomen.

Wel moet je je even bedenken dat alle jongens verschillend zijn, en je dus geen eenduidig antwoord op zulke vragen zult krijgen... De een valt op lieve verlegen meisjes, de ander op spontane, luidruchtige meisjes, en zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja trouwens, de meesten zijn er 16-22 jaar of nog ouder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super bedankt, dit wilde ik horen!
Natuurlijk weet ik dat op een vraag altijd meerdere antwoorden mogelijk zijn, en juist naar eerlijke en genuanceerde antwoorden ben ik op zoek!