Hoe kan je een woord zoeken op een internetsite?

ik bedoel als je een site aanklikt en je wil weten of een bepaald woord op die site staat, kan je met iets van alt f nogwat of iets anders wat ik niet weet, dat zoeken. er komt dan zo'n balkje
weet iemand wat die combinatie is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
6.8K

Antwoorden (6)

Dat is CTRL-F, dan verschijnt er bovenin de browser een zoekscherm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt!
Dat kan via CTRL + F.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve de sneltoetsencombi ctrl-F kun je ook onder 'edit' op 'find' klikken, dan verschijnt dat zoekbalkje ook onderin je scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Binnen Firefox kan je op F3 drukken en dan verschijnt er onderin de browser een zoekscherm. Tik je woord in en voila....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ctrl F verschijnt er bij windows linksonder, rechtsboven een venster
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met google chrome is dat ctrl+g
Jaspro101
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oja dat kan ook, maar ctr f kan ook gewoon :)