Welke programma's zijn er om een mediaserver mee te draaien?

In mijn PlayStation3 kan ik een mediaserver openen. Nu heb ik deze op mijn laptop met Windows Media Player ingesteld.

Maar zijn er ook andere programma's die ik hiervoor kan gebruiken, zo ja: Welke?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor verbeteringen ten opzichte van WMP wil je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werk niet graag met de mediabibliotheek van WMP omdat hij de hele computer doorzoekt naar bestanden en automatisch toevoegt. Daarbij komt dat ik mijn muziek en films op een andere locatie heb dan de C:\Users\'username'\[..] heb. Maar je kunt de mappen niet verwijderen. Ik heb dus liever een programma dat selecteert welke apparaten toegang hebben, en welke mappen/schijven mogen gebruikt worden zonder dat er een hele mediabibliotheek aan toegevoegd wordt.

Antwoorden (2)

chek deze link eens. misschien heb je der wat aan...

http://download.wareseeker.com/playstation-3-media-server-software-lphant/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor de xbox heb je XBMC, misschien is daar ook een versie voor de playstation?