Bestaan er dating sites voor tieners en pubers ?

Ik zoek een dating site voor tieners en pubers.
Of een soort site waar je mensen van je eigen leeftijd kan leren kennen en zo. (Ik ben zelf 15 jaar)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Antwoorden (1)

Je kan mensen leren kennen via verschillende fora, hyves en facebook. Veel tieners hebben ook contact met elkaar via spelletjes en voegen elkaar soms toe op msn,facebook,hyves of skype. Zover ik weet is er geen datingsite voor mensen onder de 18 jaar. Persoonlijk vind ik dat alleen maar goed,omdat er ook mensen op kunnen zitten die zich anders voordoen dan dat ze zijn. Pas wel op als je afspreekt:nooit op een afgelegen plek,het beste is een plek met veel mensen. De stad bijvoorbeeld. Verder is het nog beter als je iemand meeneemt als je afspreekt met iemand van internet ;)