WIFI, is het gratis en heb je hier in Nederland overal toegang tot WIFI?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

WIFI is niet gratis, tenzij de aanbieder je gratis toegang verschaft.
Nee je hebt niet overal in Nederland toegang tot WIFI. Er zijn wel openbare plekken waar dit (gratis) beschikbaar wordt gesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wifi is gratis zolang je het van je eigen draadloze router/modem ontvangt....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wifi is de naam voor het draadloos verbinding maken met je eigen thuisnetwerk (of hotspot).
Op plekken waar een onbeveiligde internet verbinding beschikbaar is kan je verbinden met het internet.
Wifi is al langer dan 6 jaar beschikbaar in nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WIFI, is gewoon toegang tot draadloos netwerk. Voor draadloos internet moet je de kosten van het internet betalen. Verder kan je ook gebruik maken van andermans router (onbeveiligd) of zogenaamde hotspots (O.a. Macdonalds of sommige hotels) Dan is het wel gratis ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
INDIEN dit zo is ja, maar er zijn ook plekken waar je enkel tegen betaling van WIFI gebruik mag maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dude, lees mijn antwoord. HEB IK GEZEGD DAT ALLE HOTSPOTS GRATIS ZIJN?!?!? EN DAT ALLE HOTELS GRATIS WIFI doen? Leer lezen ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simpelweg zeggen: lees mijn antwoord nog eens over was voldoende geweest. Dit komt nogal agressief over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad Bartmill, misschien moet ShadoX een anger management cursusje volgen