Ik wil een foto downloaden van een lied op Youtube (tijdens het lied staat er enkel maar een foto de hele duur van het lied). Hoe doe je zoiets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is de link van het liedje?
(Dan knip ik de foto wel even voor je. )
Let op: foto wordt niet groter of beter dan zoals getoond in youtube...

Het beste antwoord

Nou, die foto apart van het filmpje downloaden is niet mogelijk, je kan enkel de hele video downloaden. Als je de foto alleen wilt opslaan kun je wel een printscreen maken, door de printscreen toets op je toetsenbord. Vervolgens kun je deze gewoon in paint plakken en uitknippen op maat.

Meer uitleg over de printscreen optie:
http://www.sos-pc.eu/?p=190
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

zamzar.com/url geef de sharelink van het youtube filmpje, kies plastjes bestand en geef je email, maar printscreen is miss makelijkerm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je de link van het filmpje geeft zou ik kijken wat ik kan doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag aan de maker van het filmpje of hij/zij de link van het plaatje kan geven