Nat type: strict naar open zetten? Call of duty MW3

Hoe kan ik mijn PS3 en router zo instellen dat bij call of duty MW3 mijn nat type op open staat? Ik heb een experia box arcadyan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het kan dus wel ik heb black ops en mw3 op open staan
ik wil wel helpen je moet om te beginnen uPNP open bij extra( eventueel de fire wall ook uitschakelen ) zetten dan het mac adres van je ps3 opzoeken en invullen bij dhcp en een ip verzinnen dat moet zijn 192.168.2.??? de laatste 3 mag je zelf kiezen onder LAN daarna ga je naar DATA en naar NAT dan naar portmapping daar ga je een aantal poorten open gooien zie afbeelding 1 Daarna naar special aplications daar ook poorten openen zie afbeelding 2
kom je er niet uit stuur me dan maar een berichtje
suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

bij router expost host, ip van je ps3 invullen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waar kan je expost host vinden op de arcadyan (arv7519)

Waarschijnlijk krijgen wij nooit nat type open of moderate. Het probleem ligt namelijk bij KPN!!! Zij hebben de modem zo goed beveiligd dat wij als gebruiker niks kunnen veranderen en niet normaal online kunnen gamen. Ik ga nu zelf ziggo aanschaffen terwijl ik nog contract heb lopen bij KPN. Ik ben het zat. Ik ben al 4 maanden aan het zoeken naar een oplossing en kpn komt niet met een oplossing. Je krijgt alleen maar mensen aan de telefoon die het zelf ook niet snappen en alleen maar een briefje voor zitten te lezen. BAH nooit meer KPN
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik heb precies dezelfde ervaring met KPN we gaan waarschijnlijk over naar de fritzbox