Wat is goede tool om projecten mee te plannen?

Ik heb een stuk of 10 grote en minder grote projecten. Ik wil ze goed plannen en zorgen dat ik het overzicht niet verlies. Ik zoek een tool om dit mee te kunnen doen.

Wat ik graag wil is een planningstool die gratis is en het liefst online zodat ik er vanaf elke pc bij kan.

Ik heb meedere pc's die niet allemaal op windows draaien daarom is bijv. outlook geen optie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De tien beste gratis online Project Plan tools heeft TomUse in 2008 heel overzichtelijk op een rijtje gezet en van commentaar voorzien: http://tomuse.com/top-10-best-free-online-project-management-application-services/
Dikke kans dat de genoemde tools nog bestaan en er zit vast iets tussen dat goed aansluit op je wensen.

http://www.planprojects.com/ was toen niet gratis, is dat nu wel. Vind het er van buiten vertrouwenwekkend uitzien.

Voor het plannen van projecten heb ik zelf een erg fijne excelsheet in elkaar geknutseld waarin ik precies de informatie kwijt kan die ik nodig heb, en verder geen troep eromheen. Ik genereer er zelfs een kalender mee met balkjes en een aanduiding voor aanloop, implementatiemoment en nazorg, waarop ik ook nog kan zien of iets uit de tijd loopt (het balkje wordt dan rood). Het vergt even wat creativiteit, maar het is wel helemaal op mijn eigen behoefte toegesneden. En hij staat gewoon in mijn webmail, zodat ik hem overal kan downloaden. Wellicht iets om te overwegen.

Succes met je projecten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Office Project...

What else?

Toegevoegd na 10 minuten:
of deze dan, maar dan weet ik weer niet of het wel Linux kan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MS project