Wat moet ik doen als ik mijn wifi wachtwoord ben vergeten?

Is het handig om de router opnieuw te installeren en zo een nieuw wachtwoord in te stellen? Of kan dat makkelijker?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je moet als je je ip adres weet dan moet je dat in je browser invullen je komt dan automatische op de persoonlijke site van jouw router je kunt daar dan ook je wachtwoord terugvinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de sticker onderop je router staan de standaard ingestelde SSID en wachtwoord. Probeer deze eerst voordat je de router gaat resetten. Mocht dit niet werken, dan kan je de router resetten naar fabrieksinstellingen door een paperclip o.i.d in het kleine gaatje achterop de router te drukken ( ca.10 seconden). Daarna kan je het standaard wachtwoord van de sticker weer gebruiken.
Suc6