Is er internet voor 5-10 weken? (zie uitleg)

Mijn moeder is net verhuist en het kan 5 tot 10 weken duren voordat het internet is geinstalleerd. Zijn er mogelijkheden om even tijdelijk internet aan te vragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

je kan even vragen aan de buren of je misschien voor die tijd even gebruik mag maken van hun internet tegen een kleine vergoeding, maar je kunt ook even naar de T-Mobile shop lopen, en dan een dongle kopen, maar dan ben je veel meer kwijt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je moeder een mobiel heeft met (onbeperkt) internet kun je in sommige gevallen de mobiel aan een USB poort hangen en fungeert hij als modem. Dan kun je internetten via de provider van je telefoon. Meestal heeft je eigen provider een webmail faciliteit, dan kun je daar ook bij.