wie weet er nog een leuke site voor mobiel internet?ik kom niet verden als dit,geenstyl en buienradar haha heb net week mob inet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Wat applicaties die ik op mijn iPod Touch als mobiele applicaties heb staan (meeste goed te gebruiken met internetverbinding en doorgaans ook veel op gewone mobiele telefoons - met online downloadstore):
- Shazam (om onbekende muziek in een café bekend te maken (hem laten opnemen en dan geeft hij weer welk liedje het is)).
- Hyves
- Fring / Nimbuz / Ebuddy (MSN mobiel)
- Standaard link naar goeie vraag.nl
- Google applicatie (met alle nuttige applicaties van google)
- Nationale telefoongids
- File info
- Google earth
- NOS teletekst
- Wikiamo (mobiele wikipedia)
- The Sims mobile
- Topple (spelletje)
- Tetris
- Email applicatie

Ik weet niet of deze allemaal beschikbaar zijn voor de gewone mobiele telefoon, maar volgens mij de meeste wel (naar zover ik vernomen heb).
Mocht je een iPod touch of iPhone hebben, dan heb ik nog veel meer applicaties, maar het leek me niet zinvol om ze allemaal te vermelden ;-).

Hopelijk heb je er iets aan.
Mocht je nog programma's hebben waarvan je de naam niet weet, vraag het maar. Misschien kan ik je helpen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of bedoel je alleen websites die je kunt bezoeken? Niet als vaste applicatie? Merendeel kun je dan alsnog gebruiken hoor, maar als je er echt voor wilt gaan, kun je dus applicaties downloaden en die gewoon oproepen in je menu (bij Nokia weet ik in ieder geval dat dat kan).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duidelijk Inetjuhhh, weinig meer aan toe te voegen! Hier moet Rolf toch wel iets mee kunnen +1 :-)

Andere antwoorden (6)

de site van nu.nl schijnt heel leuk te zijn. Als je een android-phone hebt, kun je die schudden om de pagina te verversen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
natuurlijk goeievraag.nl
En ik zou eens op startpagina.mobi kijken, daar staat een hele boel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je een iPhone ??? Dan kan je zo veel!! Laat dit dan even weten.
Je heb nu.nl
NOS
teletekst
volkskrant

Maar wat voor site zoek je??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker gaan twitteren op twitter.com!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek op rss feeds, goeie vraag bied deze ook, ikzelf gebruik dat vooral voor nieuwberichten, ed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoom zoeken op google. Dan zie je vanzelf wel of er mobiele site's er tussen zit. Is aangegeven met mobiel tekentje.. Suc6