Hoe kan ik op mijn schoolsite komen?

De site van mijn school is www.dalton-dordrecht.nl, en hij is +- 1 week geleden vernieuwd. Sindsdien kan ik er niet meer op komen. Eerst ging hij altijd naar de oude site toe, maar nadat ik Alt+F5 heb gedaan doet hij dat niet meer.

Mijn probleem is alleen dat Chrome altijd automatisch naar http://www.dalton-dordrecht.nl/Basis/BasisFrameset.html toe gaat. Die site werkte voor de vorige site, maar niet voor de nieuwe. Hoe krijg ik het voor elkaar dat dit weer normaal werkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

het laatste stukje van de link weghalen als de fautmelding er staat.
desnoods gebruik je een keertje internet exploiter...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat laatste stukje heb ik al meermaals geprobeerd weg te halen. Het werkte helaas elke keer niet ;). IE kan ik wel gebruiken, maar het is niet praktisch om meermaals per dag naar IE te switchen etc. ;).