Is er of komt er internet wifi in de Nederlandse treinen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
12 jaar geleden
dat is er al

Antwoorden (3)

ja, in sommige treinen is al wifi. echter nog niet in alle. verwachting is, dat het aantal treinen dat uitgerust is met wifi steeds verder zal worden uitgebreid.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk dank voor je antwoord
Er rijden al een aantal intercity's door Nederland waar wifi in te gebruiken is. Maar je kunt niet van te voren weten of je in zo'n trein komt te zitten. Hoe langer traject je aflegt, hoe groter de kans dat het er is. Bijvoorbeeld de trein van Roosendaal naar Groningen.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad. Ik heb al heel wat moeten omrijden om toch te kunnen GV-en.
Kimath
12 jaar geleden
je kunt het aan de deuren zien, dan zit er een Wifi logo op.
Helaas valt de snelheid vaak wat tegen, en soms heeft hij wat kuren met verbinden, maar het werkt redelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De trein van Roosendaal naar Groningen??
Bij mijn weten gaat er geen rechtstreekse trein van Roosendaal naar Groningen, maar moet je altijd minimaal 1x overstappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk dank voor je antwoord
Er zijn al treinen die voorzien van wifi en draadloos internet. NS is van plan om steeds meer treinen van draadloos internet te gaan voorzien.