Is er een site waarop je telefoons kunt sorteren op intern geheugen?

Toegevoegd na 5 minuten:
En zo ja, welke dan natuurlijk ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Jazeker, verschillende zelfs. Hier is de meest overzichtelijke:

http://www.phonegg.com/Top/Internal-Memory-Cell-Phones.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje! Dit is een handige site! Al staan er wel veel buitenlandse modellen tussen die hier niet te krijgen zijn, maar daar kan ik wel overheen kijken :)

Andere antwoorden (2)

Wat denk je van: Http://www.kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uh sorry, maar volgens mij kun je hier niet sorteren op intern geheugen. Wel een hele hoop andere dingen. Of ik zie het over het hoofd..
http://www.vergelijk.nl/ :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kun je hier niet sorteren op intern geheugen. Als ik het verkeerd heb moet je het even zeggen hoor :)