Heeft iemand ervaring met de website http://www.allesmussraus24.de?

Ik wil daar iets bestellen, heb ze wel vorige week gemailed met de vraag of ik met creditcard kan betalen en wat de verzendkosten naar nederland zullen zijn. Heb alleen nog niets gehoord.
En eigenlijk wil ik gewoon echt wel heeeeel erg graat hebben wat zij aanbieden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag het eens op: Gute Frage de.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zullen alleen ervaring hebben met de duitse verzendkosten. Bovendien is mijn duits niet zo geweldig anders had ik de site wel begrepen denk ik.

Het beste antwoord

Ik heb geen ervaring met die shop, maar er valt wel iets anders over te zeggen. Als ze in het geval, dat jij je min of meer vrijwillig aanmeldt als klant, al traag of helemaal niet reageren, dan kun je er vanuit gaan, dat als er een probleem is met levering of betaling, ze helemaal niet reageren.

Blijkbaar zijn ze niet in je geinteresseerd, want een shop die graag klanten wil, reageert direct op een vraag, hoe het zit met verzending naar Nederland.

Gewoon geen dure spullen kopen daar. Als er een probleem is, zijn de barrieres (taal, afstand) veel te groot om je recht te halen. Natuurlijk ga je niet failliet als je iets voor 2 Euro koopt, en in dat geval kun je het gokje best wagen, maar dan zit je weer met minmaal 5 of 6 Euro leveringskosten die standaard zijn. In dat geval kun je beter even goed zoeken of zoiets in een Nederlandse webshop ook te koop is, eventueel tegen een iets hogere prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je had gelijk, kreeg uiteindelijk dagen later een halfwassen antwoord. Heb het dus neit gekocht, helaas (nog) nergens anders kunnen vinden dis..... jammer maar helaas.