Hoe stel je op Facebook in welke informatie mensen zien als ze met je muis op je naam staan?

Als je op Facebook op je eigen of andermans prikbord met je muis op iemands naam gaat staan, dan verschijnt er een klein schermpje met wat basisinformatie over die persoon. Bij de meesten is dat de woonplaats, werkgever, of school. Als iemand op mijn naam gaat staan, krijgt hij mijn middelbare school te zien. Terwijl ik bij mijn profielinformatie wel ingesteld heb dat ik die middelbare school al verlaten heb en inmiddels een vervolgopleiding doe. Weet iemand waar je in kan stellen welke informatie daar over jezelf weergegeven moet worden? Het liefste heb ik gewoon mijn woonplaats of anders op zijn minst de school waar ik nu op zit, maar niet een oude school.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Nee, dit is jammer genoeg niet mogelijk. FB doet al raar over je privacy. Er staat op je profiel gewoon in welk jaar je het hebt gedaan. dus ik zou die info als ik jou was verwijderen.