Wat word er bedoeld met de smiley :3 ?

Kan het niet googlen want die zoekt dan alleen maar op '3'.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
11.6K

Het beste antwoord

schattig

uit bron in link: A symbol meant to represent the cat face made by anime characters when they say something clever, or sarcastic, or are commenting on something cute.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Doet mij een beetje denken aan Dick van Bil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar nog meer aan.. http://www.rhsnewswire.net/image%20files/Peter%20Griffin.jpg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Misschien een verbastering van deze?
<3 = een hartje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is dat een vrouw met grote borsten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je daar op komt:P
maarja zou best kunnen:)
+1
Volgens mij betekent: "Ik luister met aandacht"

Toegevoegd na 1 minuut:
mmm..dit blijken de varianten te zijn....dus het ooridee van mij was wel okay...

<:3 )~~~~ - Muis / Rat
<:3 - Muis / Rat
:3-< - Hond
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien iemand met dubbele onderkin of met een grote krul snor.
14 jaar geleden
Het moet inderdaad een soort kattengezichtje voorstellen, een soort verbastering van de :-). Het betekent ook niet veel anders dan dat eigenljk, men gebruikt het alleen maar om onderscheidend te zijn (al doen veel mensen zo onderscheidend waardoor het onderscheidende zichzelf opheft als je me begrijpt)

Het valt op dat vooral alternatieven (emo's, gothics, dat soort types) het gebruiken in sms en op hyves enzo. Maar zij zijn natuurlijk altijd 'totally not mainstream' en 'anticrowd' en 'lekker origineel' en vinden alles wat men gewoonlijk gebruikt 'totally lame, dude' of saai.