Absoluut niet. Ze voegen gewoon een hoop rimpels toe en een grijze tint waardoor alles grauwer lijkt.

Zelf ben ik 15 en leek ik ouder dan mijn moeder op de uitkomst, die zelf 50+ is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee tuurlijk niet, het zal niet op de realiteit lijken maar het is naturlijk wel grappig om te doen. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, niet in die zin van dat het op waarheid berust... dat je er echt zo uit ziet na 20 jaar!
Ik heb het o.a. met een foto van mezelf geprobeerd van 20 jaar geleden, nou die leek in de verste verte nog niet eens op een familielid van mij en bovendien vond ik het er ook nog eng uitzien!
Qua amusementswaarde is het dan wel weer hoog, maar qua waarheidsgehalte dus 0,0