Wat kan een reden zijn waarom je je op Marktplaats niet kunt abonneren op bepaalde advertenties/rubrieken?

Dat je een mailtje krijgt wanneer er in de door jouw aangegeven rubriek nieuwe advertenties zijn geplaatst.

Ik snap dat er dan misschien minder mensen minder vaak op de site zullen komen die dan de commerciele advertenties niet zien, maar dat kunnen ze dan toch in de email stoppen bij berichtgeving over een nieuwe advertentie in die rubriek, of bij de link waar je dan op kan klikken?

Misschien denk ik wel te simpel, maar zo'n aanvulling moet voor een site als Marktplaats toch niet zo moelijk zijn om te bedenken en uit te voeren. Wat kunnen dan nog meer redenen zijn om dit toch niet te doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Mits dit al niet bestaat hoor. Maar ik kan dit nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Marktplaats krijgt elke dag 7445,8
nieuwe advertenties per categorie (gemiddelde). Als dit allemaal in een nieuwsbrief moet komen dan staan er veel teveel advertenties per nieuwsbrief in.

Dagelijks: 7445,8 advertenties
Wekelijks: 52121 advertenties
Maandelijks: 223375 advertenties