Is www.9ty.org de vervanger van www.9ty.biz?

9TY is een download site waar ik jaren mijn muziek vandaan heb gehaald (gratis).

Nu zit ik onlangs op www.9ty.org overigens een erg goede site waar een hoop content te vinden is.

Toch zou ik willen weten of iemand weet of dat de vervanger is aangezien ty niks laat horen op de biz site.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

Dit staat bovenaan de site, heel duidelijk.

Welkom bij 9TY,
9TY is een website waar je gratis kan downloaden. De site is opgezet door 2 fanatieke downloaders van het oude 9TY.biz! We doen dit voor de gebruikers! Wanneer jij gratis wil downloaden op dezelfde methode als voorheen bij 9TY.biz registreer dan nu een gratis een account. Leden die al een account hebben, succes op de site!

Groeten van de beheerders van 9TY.org
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent toch niet toevallig eentje van de beheerders die bekendheid wil maken?? -)

Andere antwoorden (2)

je kunt ook via DVDVideoSoft Free Studio downloaden van youtube... muziek film zelfs 3D en ook schermopname... misschien ook iets veiliger dan 9TY?
Gr. Maurice
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke das fijn...
maar DVDVideoSoft is een download-progamma voor youtube en andere dingen :D
maar het is jouwn eigen keus Gr. Maurice
@MaurIcEtAxI, gast jij snapt er niet echt veel van. 9TY.BIZ was een site waar je hele CD's kon downloaden(€6,00 per kwartaal dus NIET gratis). Kwaliteit was altijd dikke prima, albumcovers, playlists altijd compleet. Via youtube downloaden is 10 keer meer werk, vaak slechte kwaliteit en geen hele cd's etc.

@9ty.org Ik vind het nog al tricky dat jullie direct 1€ vragen, ik ben echt bereid om @10,- per kwartaal te betalen maar dan moet ik wel eerst weten of de kwaliteit echt vergelijkbaar is met 9ty.biz. Ik raad aan de eerste maanden gratis te registreren en ff publiek trekken en daarna gewoon geld vragen zoals 9ty altijd deed. op dit moment vertrouw ik het nog niet en zal ik geen geld overmaken