Kan je habbo hacken en krijg je er een boete voor?

Kan je habbo hacken bijvoorbeeld gratis credits krijgen en krijg je er dan een boete voor?
Niet dat ik zelf ga hacken, maar heb een weddenschap gedaan enzo..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Diefstal.

Antwoorden (9)

Tuurlijk, dat kan.
Maar als ze je pakken kun je wel een flinke straf krijgen (ook buiten Habbo).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis credits kun je niet krijgen, tenzij je andere habbo accounts gaat hacken. Dat is strafbaar en daar kun je voor opgepakt worden. (wat al een aantal keer is gebeurd)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja kan altijd,

Maarja het is strafbaar dus je kunt er voor opgepakt worden. (Kijk het filmpje in de bron)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook Habbo gehad, als je iemand hackt, en ze komen erachter, word je geband voor een lange tijd van habbo af. nooit hacken is mijn advies x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hacken is verboden in Nederland. Dus kun je niet alleen een boete krijgen maar ook gevangenisstraf. Niet doen dus.

Of het kan? Hoogstwaarschijnlijk wel. Een site als habbo hotel draait op server waar een besturingssysteem op draait. Voor alle besturingssystemen worden af en toe exploits gevonden (achterdeurtjes zeg maar) waarmee je in de server kunt komen. Hiermee kun je dan van alles en nog wat veranderen.

Daarnaast draait op de server een database en ook hiervoor worden regelmatig exploits gevonden waarmee je naar binnen kunt. Je zou zo zelf je aantal credits kunnen aanpassen.

Ook de software waar de site opdraait is gevoelig. Ik weet niet welke software dit is, maar bijvoorbeeld php. En vervolgens heb je nog de software van de site zelf. Dit is uniek en daarom lastiger hier iets over te zeggen. Maar er zijn maar bijzonder weinig sites waar niet ergens een beveiligingsfoutje is gemaakt. En zeker iets zo groot als habba kan heel goed vele fouten hebben. De truc is alleen ze te vinden.

Dus ja, hoogstwaarschijnlijk kan dit wel, als je er genoeg tijd en moeite insteekt. Maar dat is een bijzonder slecht plan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
tuurlijk kan dat maar als je veel credits wil en alles kan je ook een private server spelen hoef je niks te hacken en geen risico te lopen en zo kun je toch 2000 credits krijgen per dag als je een private server wil kun je gewoon googlen "habbo private servers" daar kun je vast wel wat mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hacken is alltijd illegaal met mag nergens als je gehackt ben wat je dan kan doen is het aan de beheerders melden dan moet je een foto van je id kaart sturen naar ze en dan kunnen ze hem aan je treug geefe ik heb dat ook gehad met hyvers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk wel. wel wat voor nodig enzo heb ik niet zoveel verstand van.

en als ze je pakken ben je echt nog niet jarig :(
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was, zou ik gewoon op fake hotels gaan! Je kan ze ook zelf maken binnen een uur! maar dan moet je ervoor zorgen dat jij niet de enige bent die op jou hotel speelt. dan kan je ook gewoon je aantal start credits voor iedereen invoeren. of je gaat al op een populaire fake habbo bijv: sunnyhotel. als je ff googlet vind je zo hotels met veel gebruikers en 1000 tot miljoenen credits voor niets. en dat is volkomen legaal. google maar op ''retro habbo'' en maak een account aan.

Geef nooit je gebruikersnaam of wachtwoord weg van je echte habbo, en bel nooit nummers voor 200 credits ofzo want dan bel je voor iemand anders!