hoe kan ik mijnoorspronkelijk hotmail account terughalen?

Ik heb mijn ene of 2 beide hotmail(s) account opgeheven, terwijl ik eigenlijk alleen de andere wilde opheffen.
Door een opnieuw account aan te maken, heb ik wel weer mijn oorspronkelijke adres. Maar helaas ben ik nu mijn opgeslagen mails, adresboek ed. kwijt, die ik graag weer weer terughalen. Is dit mogelijk en zo ja: hoe dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
10K

Antwoorden (3)

Als het niet langer dan 6 maanden geleden is kan je gewoon je oorspronkelijke gegevens ingeven en dan zou alles terug ok moeten zijn.
fremar
12 jaar geleden
Helaas, dat is niet mogelijk. Je hebt nu welliswaar je eigen accountnaam terug maar niet je account, het is onmogelijk om alle data terug te krijgen.
Dat kan ook niet met het oog op privacy. Stel dat ik iemand ken die hotmail adres 'gv@hotmail.com' gebruikt. GV besluit zijn account op te heffen en ik krijg daar lucht van. Dan zou ik me kunnen aanmelden bij hotmail en kunnen beweren dat ik GV ben en al diens adressen en mailtjes op kunnen vragen.
Het is voor hotmail, en andere mailproviders, ook ondoenlijk om tot in de eeuwigheid alle data op te slaan van alle oude account, dan zouden de servers tot in de Sahara staan dus weg=weg.
Helaas komt deze les voor jou te laat. Maar tip: ga over op een POP3 account. POP3 is een manier om jouw e-mail op te halen in een e-mailprogramma zoals Microsoft Outlook, Thunderbird of Incredimail. Je mailtjes en contacten staan dan voortaan op je PC, wel zo veilig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze gegevens zijn niet meer terug te halen. Een quote van onderstaande website:
http://explore.live.com/windows-live-account-close-account-faq?mkt=nl-NL

Wanneer u uw Windows Live ID-account sluit, verwijdert u uw accountgegevens, inclusief uw Windows Live ID en wachtwoord, uw geregistreerde gegevens en uw contactpersonen. Na het verwijderen van een account kan de betreffende Windows Live ID niet meer worden gebruikt voor het aanmelden bij producten en services van Windows Live.