Betekent het verdwijnen van Google Buzz ook het verdwijnen van Gmail?

Ik weet er namelijk niet zo veel vanaf. Ik ben maar een simpele gebruiker, heb ook nooit begrepen wat Google Buzz is en leef nu in de veronderstelling dat met Google Buzz ook Gmail zal verdwijnen. En omdat ik niet wil hebben dat over twee weken mijn mailaccount ineens spoorloos is hoop ik dat hier mensen zijn die er meer over kunnen vertellen.
Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

nee hoor google buzz was een experiment dat een onderdeeltje werd van gmail
en nu eigenlijk vervangen wordt door Google +
capthavoc