Marketing budget voor klein bedrijf?

Hallo,
een vriend van mij heeft een goedlopende website waar ze ongeveer 6000 netto verdienen met een heel klein 2 mans bedrijfje. Ze willen graag uitbreiden en het lijkt me leuk als ik de marketing voor hun site doe. Hoeveel zal ik dan ongeveer vragen? (heb geen opleiding hierin, weinig ervaring en het zal niet officieel gebeuren)
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een andere naan zoeken! Online marketing is een vak apart

Het beste antwoord

Ik denk aan een uurloon tussen de 8 en de 12 euro, afhankelijk van jou kennis en tempo. Het is en blijft zwartwerk, maar de kans dat ze jou hiermee betrappen is zeer klein, evenals de kans op een arbeidsongeval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder ervaring en opleiding wordt dit helemaal niks. Online marketeer verdient 150 euro per Uur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
150 euro per uur voor een top marktonderzoeker ja...