Kan je van en/of naar hotmail een afbeelding sturen die niet als bijlage te zien is maar echt als inhoud van het mailtje?

Ik meen me te herinneren dat je bij hotmail vroeger de keuze had om een afbeelding als losse bijlage erbij te doen of dat deze een onderdeel van je mailtje werd, en dus meteen als plaatje te zien was zonder dat je die als ontvanger eerst moet aanklikken.
Kan dat tegenwoordig nog, en zoja, hoe?

Informatie over vanuit hotmail is welkom, informatie over náár hotmail ook.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dus dat de afbeelding meteen groot te zien is in plaats van heel klein of alleen als naam.
Sommige mensen vergeten de bijlages te openen of vinden het teveel gedoe, dit wil ik voorkomen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Eerst kon je idd een foto bij de tekstvlak 'plakken' dan kan nu niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ook een afbeelding invoegen in je mailtje misschien moet je dat doen.