Ik gebruik IE 8. Ik krijg echter op sites vaak te zien dat ik gebruik maak van een oude browser (IE6). Hoe kan dit? Ligt dit aan een instelling ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

IE9 is al een tijd uit. Je kunt beter die nieuwe versie downloaden, dan worden de meeste sites wel goed weergegeven.

IE6 tm IE8 beschikken nog niet over nieuwe technieken zoals html5.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IE9 is nieuwste. Je bedoelt waarschijnlijk IE8. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is geen antwoord op de vraag : -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivar IE9 heb ik ook op de pc dus hij bedoelt niet IE8
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de vraag staat "Ik gebruik IE 8". Het antwoord zegt "IE9 is al een tijd uit". Dus dat komt niet overeen, en daarnaast zegt hij "Je kunt beter die nieuwe versie downloaden", terwijl IE 9 de nieuwste versie is. Dan lijkt het me toch sterk dat hij IE 9 bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook in de laatste zin gaat het erover dat IE6 tm IE8 niet beschikt over html 5, wat IE 9 wel doet, wat er ook weer op wijst dat deze al een tijd uit is. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ok, ik dacht uit je eerste reactie dat jij het idee had dat 9 nog niet uit was en 8 de nieuwste was :-)