Zou een visinformatie site veel bezoekers opleven?

ik wil graag een website beginnen, en graag over een onderwerp dat ik leuk vind en waar ik veel van weet, vissen. Alleen weet ik niet of er veel bezoekers op af zullen komen want ik wil er graag wat mee verdienen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
ItisILeClerc
12 jaar geleden
De meeste culinaire sites zijn gratis, dus ik geef je weinig kans om er veel mee te verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook met een gratis site kun je verdienen hoor :)

Antwoorden (4)

Interesse hangt af wat jij aanbiedt. Wat jij verdient hangt af van de service die jij verleent.
Een website waar men eerst moet betalen vooraleer men informatie krijgt, zal minder interessant. Vergelijk het met een winkel met prijsaanduiding en een winkel zonder prijsaanduiding. Die laatste geven gewoon de indruk dat ze (te) duur zijn.

Vissen zijn een populair onderwerp dus als je goed werk maakt van die website zie ik niet in waarom je geen bezoekers zou aantrekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat je eerste doel is: er mee verdienen,
dan gaat het volgens mij niet werken.

Je zult een hele goede site moeten bouwen die iets nieuws en iets interessants te bieden heeft en vooral informatie geeft die er nog niet is.

Zo'n site is er natuurlijk al:
http://www.sportvisserijnederland.nl/sportvissers/vissen_doe_je_zo/

En blogs over vissen zijn er ook genoeg:
http://www.viswereld.nl/

Dan kun je ook nog eens kijken op de vissenstartpagina wat er allemaal al is aan vissensites en vissenblogs.
http://vissenstartpagina.goedbegin.nl/

Daar een nieuwe website aan toevoegen en er dan ook nog geld mee verdienen: ik geef je niet veel kans, maar ik wens je wel succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord. Heb jij misschien nog andere ideen om een beetje te verdienen met mijn hobby vissen?
zoals je in andere reacties leest is er al flink veel aanbod. Zolang je niet duidelijk meer, of iets anders biedt dan andere sites zul je niet heel veel bezoekers trekken.
Bezoekers laten betalen voor je website lukt eigenlijk alleen met porno (ik overdrijf). Wat misschien wel lukt is advertenties plaatsen. De inkomsten uit advertenties worden uitgedrukt in tienden van centen per bezoeker, dus je zult Veel bezoekers moeten trekken om daar aan te verdienen.
Gewoon beginnen, het is sowieso handig om ervaring op te doen, zelfs al ben je nog niet volgend jaar miljonair....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"content is king" Oftewel, hoeveel bezoekers je trekt hangt voornamelijk af van de inhoud.
Google en facebook krijgen ontzettend veel bezoekers terwijl een site over jou konijn die niet krijgt, namelijk omdat mensen sites bezoeken waar voor hun interessante content te vinden is.

Dus als je een site met visinformatie maakt die nieuwe informatie biedt, of op een nieuwe manier waar veel mensen iets aan hebben kun je zeker veel bezoekers krijgen. Maar is het een beetje een slap verhaal zonder veel speciale informatie dan niet.