waar kun je op hyves zien aan wie je een vriendenverzoek hebt verstuurd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

het is weldegelijk mogelijk. als je inlogt, en bovenin, bij de werkbalk, met je muis over vrienden gaat en dan klikt op: Zijn dit vrienden van je? dan zie je een schermpje met allemaal vrienden van vrienden. als je naarbeneden scrolt, zie je:Uitnodigingen naar leden. en daar staat aan wie je een vriendenverzoek hebt gestuur, je kunt de vriendenverzoeken ook intrekken vanaf daar. ik hoop dat je wat hebt aan mijn antwoord. succes en de groetjessss
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaa dankjewel :D

Andere antwoorden (1)

Dit kan helaas niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Kan je dan niet aanvinken dat je van alle verstuurde berichten een kopie in je eigen e-mail krijgt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
da kan tg wel... ik zag het pas nog alleen ik weet nie mneer hoe ik daar kwam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Amadea ja wel van foto's enzo. maar een vriendenverzoek is wat anders
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Thessaheijden nope sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Greenblue, het is niet waar wat je zegt. kijk maar naar mijn antwoord.. niet onaardig bedoeld hoor!