Wanneer ik een advertentie op Marktplaats wil plaatsen wordt er ineens om een e-mail adres gevraagd! Weer iets nieuws. Waarvoor is dat nu weer nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn internetverbinding was zojuist verbroken. Mogelijk dat ik om die reden de vraag kreeg. Ik moest ook mijn wachtwoord invullen. De vragen werden gesteld direct bij de advertentieplaatsing (Rubriek e.d.). Ik vond het curieus omdat ik - naar mijn weten - gewoon ingelogd was. Maar mogelijk heeft het met die internetonderbreking te maken......

Antwoorden (2)

Je krijgt dan een mailtje van marktplaats zodra iemand op je advertentie gereageerd heeft.

Toegevoegd na 31 seconden:
Is juist handig, hoef je zelf niet steeds op de site te gaan kijken ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie heeft die min gestuurd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar niet heus :) +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dacht ik al dat jij het niet was! :-D Er is niks mis met mijn antwoord.
De communicatie op Marktplaats verloopt via een groot deel via e-mail. Om te zorgen dat mensen ook via internet kunnen reageren, hebben ze jouw e-mailadres nodig. Daarnaast gebruikt Marktplaats jouw e-mailadres om je ervan op de hoogte te brengen wanneer er is geboden op je advertenties of dat er gereageerd is. Ook krijg je, wanneer je je registreert, eens in de zoveel tijd een nieuwsbrief op dat e-mailadres, maar daar kan je je voor uitschrijven via een link helemaal rechts onderaan.