Het 'Airport' signaal is erg zwak, toch ben ik enig gebruiker van de internetaansluiting. Hoe kan dat?

Toegevoegd na 12 minuten:
Het laden van pagina's gaat traag. Er staan weinig programma's open en ik zit twee meter van de KPN experiabox. Probeer dus draadloos te internetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ga niet te ver van je verbinding zitten. Als hij beneden stat en jij boven, dan word hij indd zwakker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer een ander kanaal in te stellen op je airport.
Bepaalde apparatuur werkt op dezelfde frequenties (zoals magnetrons). Ook andere Wifi stations kunnen storen.
Ander kanaal selecteren kan enorme verbetering opleveren.

Dit moet je proefondervindelijk vaststellen.