Je hebt steeds vaker internet in de treinen. (Wifi) Maar waarom kun je hiermee toch geen YouTube-filmpjes kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij lukt dat vaak prima

Antwoorden (3)

Dat vergt teveel capaciteit. In de bibliotheek lukt het ook nauwelijks om youtube-filmpjes te bekijken. Er zitten teveel mensen tegelijk op het systeem, waardoor dat veel te traag wordt.
Amadea
12 jaar geleden
Omdat het internet in de treinen niet bedoeld is voor vermaak maar om te zorgen dat reizigers informatie kunnen opvragen en mensen hun zakelijke dingen onderweg kunnen blijven doen. Youtube verbruikt enorm veel data waardoor de verbinding erg traag zou worden en het verbruik erg hoog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is eigenlijk bedoeld voor social-media zoals twitter en ping voor zakelijke mensen, en er zitten meestal ook veel mensen op dat netwerk.