Ik heb nu dit in mijn HTML-bestand staan, maar ik krijg geen achtergrondplaatje. Welke code heb ik hiervoor nodig, en waar hoort die te staan?

Portfoliosite van .......

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Portfoliosite van .......

Toegevoegd na 1 minuut:
De achtergrond wordt toegevoegd met de eerste regel (de html openings tag).

Verder miste je nog 1 frameset sluit tag, dus die staat er ook bij.

Toegevoegd na 3 minuten:
Let wel op dat de achtergrond begint in de linker bovenhoek (achter de frameset) en dat hij (in dit geval) wordt herhaalt over de pagina.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als je liever niet hebt dat de achtergrond blijft herhalen dan kun je background-repeat:no-repeat; toevoegen.

Dus zo:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou graag deze achtergrond willen toevoegen; Image and video hosting by TinyPic
hoe zet ik dit er dan precies in?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De head tag vervangen door deze:
Als je bij de afbeelding kan, dan kun je hem wel wat kleiner maken. Hij herhaalt de afbeelding toch op de achtergrond, en dan laad hij sneller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let trouwens wel even op dat als je het kopieert, je de aanhalingstekens aanpast naar gewone. (Goeie vraag vervangt ze automatisch.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar bedoel je mee die twee boven komma's die tussen de haakjes staan, vervangen door "?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die bedoel ik inderdaad, maar dan niet door " maar door een enkel aanhalingsteken (Dus zegmaar de helft van ". ;) Gewoon dat hij recht naar beneden gaat, en niet schuin. Als ik dat hier doe krijg je dit: '
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Portfoliosite van ....

dit heb ik nu zeg maar, ik snap wat je bedoeld met die haakjes. zou je even kunnen nakijken of dit klopt, want ik krijg nog steeds geen achtergrond ? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://legendcheats.com/test.html (De frames zelf geven nu een 404 error, omdat de bestanden die je aanroept niet bestaan op mijn server. Maar als je het het venster vergenoeg uitstrekt (of ver uitzoomt) dan kun je de achtergrond aan de zijkant zien. Als je de achtergrond in de frames zelf wil, dan zul je ze in de pagina's moeten zetten. (Dus in inhoud.html, welkom.html, hee.html, pagel.html en hoi.html moet je overal de achtergrond inzetten.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je naar de pagina-bron van die pagina gaat kun je de html kopieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ow zo dus als ik ze in de frames wil dan moet ik dat hetzelfde intypen als bij die andere?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja het is gelukt!
heel erg bedankt voor de hulp :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan. Je kan het overigens in dit geval gewoon in de body tag doen. Dus zo:

test

Hier de inhoud van je pagina.