Wanneer ik mn PC opstart krijg ik automatich 2 tabjes van MSN, hoe krijg ik dit weg?

Het is dus niet mijn startpagina want die krijg ik gewoon ernaast. Maar dus 2x inlogscherm van MSN. Heel vervelend. Weet iemand hoe ik dit weg krijg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Heel vreemd… Heb je misschien twee verschillende msn op je pc staan? Volgens mij kon je 4.0 en de nieuwere versies 9.0 of 2011 tegelijkertijd hebben…

In ieder geval probeer eens dit:

Windows 7 & Vista;
Ga naar start en typ in msconfig en druk op enter. Ga naar het tabje opstarten en zoek hier naar als ik mij niet vergist msnmsgr.exe. Als er twee staan moet je bij één even een vinkje weg halen. Als er maar 1 staat kan je ook proberen gewoon die weg te halen en kijken wat er gebeurd. Je kan dit altijd weer terug veranderen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Bij Windows XP werkt het trouwens bijna hetzelfde alleen als je dan bij msconfig wilt komen.
Ga je naar start,
Klik op uitvoeren,
typ hier in msconfig & druk op enter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1) ga naar "extra" bovenin de balk
2) klik op "opties"
3) klik op "aanmelden"
4) vink "Messenger starten bij het starten van mijn computer" uit

Als het goed is start hij dan niet meer op