hoe kan je geblokkeerde dingen terugkrijgen?

ik zat op youtube en ik klikte per ongeluk op blokkeren en nu kan ik geen filmpjes meer kijken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Op YouTube zelf heb je geen blokkeeroptie naar mijn weten. Wat ik me wel voor kan stellen is dat je een adblocker hebt als adblockplus (ABP). Met ABP kan je items als flash/filmpjes blokkeren. Door dit te doen kan je inderdaad geen filmpjes meer kijken. Als het is dat je ABP hebt en als dat je reden is dat je geen filmpjes meer kan kijken, kan je dit verhelpen door naar de instellingen van ABP te gaan en hier het filter voor YouTube er weer uit te gooien.

Is het niet het geval dat je per ongeluk je adblocker hebt geactiveerd, maar dat het écht YouTube zelf was, laat het dan even weten. Dan zoek ik nog even verder voor je. Vermeld er dan alsjeblieft ook bij hoe en waar je op 'blokkeren' hebt gedrukt.