Hoe verbind ik mijn Samsung met het draadloze WiFi netwerk bij mij thuis? Op het laatst verbreekt de verbinding steeds, hoe los ik dit op? Graag hulp!

Ik heb een Samsung gekocht, maar ik krijg geen verbinding via wifi. Hij verifieërt wel en hij haalt het IP-adres wel op, maar de verbinding verbreekt steeds op het laatst, ik weet niet hoe ik dit kan oplossen? Alvast Bedankt !

Toegevoegd na 1 minuut:
We hebben een beveiligd maar wel een draadloos netwerk. Ik heb een prepaid telefoon. Mijn laptop krijgt wel internet, net zoals de andere computers. We hebben een router. Misschien helpt deze informatie?

Toegevoegd na 1 week:
OPGELOST PROBLEEM!
Ik heb de router losgehaald van alle draadjes etc. niet gereset! en toen deed ie het! De wifi doet het helaas niet voor heel lang, maar ik het is een vooruitgang! ik hoop dat meerdere mensen hier iets aan hebben :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Kijk bij je router of de wifi antenne nog goed bevestigd is. Als dat de reden niet is dan zou je router stuk kun en zijn want hij hoort gewoon onafgebroken signaal te kunnen verzenden. En je provider vergoed de router meestal dus ik zou daarna contact opnemen met uw aanbieder voor een nieuwe router.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb gisteren de Samsung Galaxy van m'n dochter ook in het wifi netwerk gehangen en had even hetzelfde probleem;het verbreken van de verbinding. Uiteindelijk bleek ik met te dikke vingers en een te klein toetsenbord een typefout gemaakt te hebben in het wachtwoord van het WPA2-PSK.
Kijk dus even of hier geen foutje inzit.
Suc6