Dan heeft die persoon je 'ontvriend' of zich verwijderd van Facebook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heeft deze vriend zijn account stop gezet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of jij hebt hem per ongeluk verwijderd of hij jou misschien vind hij je geen vriend meer of stalk je hem ik weet het niet dus kan niet oordelen maar het gaat niet zomaar ineens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat hij of zij jou verwijderd heeft als 'vriend'.
Je kan hem/haar opnieuw toevoegen.