Is er een website waar je munt zien of er nog meer delen komen van een bepaald soort boek, film of serie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet 1 website waar alles op staat van alle soorten boeken films en series. Ben je op zoek naar iets speciaals?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet alleen dat je op IMDB kan zien welke film's en series er zijn en welke film's nog uitkomen en of series nog een nieuw seizoen krijgen.
Als ik wil weten of er een boek uitkomt( vervolg)kijk ik meestal bij de schrijver op de Wikipedia pagina en daar staat dan meestal wel bij wanneer het boek uit zal komen.
1 website voor alles samen ken ik niet.

Antwoorden (1)

Voor films en series IMDB (Internet Movie DataBase). Voor boeken kun je het best naar de website van de uitgever gaan.

Toegevoegd na 4 minuten:
De uitgever van een boek kun je vinden op Amazon.