ik krijg continu een error melding als ik een woord plaats met Wordfeud? Weet iemand hoe dit komt of kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meding heet: Game Sync Error. Its not your turn to make a move. The game state will now be Resynced.

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk krijg je een melding dat het woord niet bestaat. Een woord moet horizontaal en verticaal kloppend zijn, dus kijk goed tegen welke letters de gelegde letters aan liggen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar er zijn ook veel woorden die niet in het ingebouwde woordenboek van het spel staan. Er zijn al veel mensen die hierover hebben geklaagd, en binnenkort word de woordenlijst uitgebreid.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Woordenlijst is sinds kort aangepast, veel afkortingen kunnen nu niet meer, maar er zijn nog streeds woorden die wel kloppen maar niet kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt vaag! Ik krijg zo n rare melding idd en woorden met punten waar ik nog nooit van gehoord heb?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok dank je wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee de meldin luid: Game Sync error. its not your turn to make a move. The game state will now be resynced.
Kimath
12 jaar geleden
De melding die je nu noemt koelaatje betekend dat het niet jouw beurt is. Je moet wachten tot de tegenstander wat gespeeld heeft.
Het kan ook dat je buitenlands woordenboek hebt geselecteerd. G
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit heb ik al gechecked! Dutch heb ik en standaard bord
Ik had het net ook, maar je woord word wel geaccepteerd. In het lijstje staat dan wel: you played .....

Beetje irritant maar het gaat wel weer beter na een tijdje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heee ja dat klopt! Hoe zou dat komen? Vind t irritant! Heb en al verwijderd en opnieuw geinstall..