Wat zijn de meest populaire en juiste forums op het internet?

Wat zijn de forums die het meest actief en JUIST zijn op het internet?

Ik zoek voornamelijk forums die over zakelijke communicatie (brieven opmaken, teksten schrijven, excel sheets ontwerpen, powerpoint presentaties, ...) alsook IT-gerelateerde vragen (vragen over pc en mac in het algemeen, programma's in het algemeen, besturingssystemen in het algemeen).

Kan iemand me daarmee helpen? Hoe merk je trouwens dat een forum al dan niet betrouwbaar is op gebied van informatie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

helpmij.nl voor hard-en software
Wetenschapsforum heeft een goede taal afdeling